Det kliiar i mig..



Ja, det kliar i min gosnerv. Har ju inte fått gosa något med Devin sen klockan 15 i eftermiddags, det känns vill jag lova. Men allt har tydligen gått jättebra idag/ikväll, han blev lite hysterisk där mellan halv åtta och åtta, men han var förmodligen jättetrött, och då har han en tendens att grina lite (Läs: hysteriskt)

Fick verkligen uppbringa alla mina krafter för att inte dra upp honom ur sängen och gosa lite. Bättre för honom om han bara får sova. Vi har ju hela dagen imorgon på oss att gosa.
   Jag är så glad att det gick bra idag. Då kan man ju gladeligen ta mer jobb, för pengarna behövs verkligen.

Jag har inte såå mycket fantasi till att skriva just nu. Kanske ska dra dagens inköp lite snabbt, bilder kommer imorgon då listan förhoppningsvis är färdigdtälld:

* Mössa+Vantar till Devin från H&M (De förra jag köpte blir för små)
* Nagellack till mig så jag kan fixa snygg fransk manikyr till dopet.
* En sjal till mig
* Strumpor till Devin
* 2 flaskor vinäger med vitlökssmak. Supergod på vitkål.
* Ersättning (NAN nr.2) ((Har inte tillräckligt med mjölk i frysen.. Men jag punmpar för glatta livet så snart har jag nog ett bra lager)

Morgondagen ser lite preliminärt ut som så att jag skall vara hos mamma klockan 9, då åker vi till Gammelmormor och hjälper henne att bära in en säng som hon införskaffat. Sedan ska jag gå på stan ett tag medans mamma jobbar, sen bär det av mot birsta, där skall vattenkokare och stavmixer inhandlas. Man lär ju hitta nåt mer också, men det får morgondagen utvisa.

Nu ska jag iallafall sova och vänta på att mian käre son ska vakna och va hungrig.

Oj vilken timing. Nu vaknar han tror jag. Eller så vill han bara ha nappen, bäst jag går upp iallafall innan han väcker Martin. Natti

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaha vart det nåt från Birsta idag? Själv höll man sig i skinnet. Försökte minsann hålla utkik efter dig, men tyvärr ingen söt Devin i sikte.. Hörs efter helgen, kram

2008-09-26 @ 23:38:35
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: nikita

hoppas såklart att du kommer på mitt klädparty (se inbjudan i bloggen) du som bor närmast av alla ! =)

2008-09-27 @ 18:27:32
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Mia

Det kommer bakvägen, så du slipper ju kräkas. ;-)

Men jag vet inte vart det kommer ifrån. Skulle tro att det är nån från min klass som smittat mig faktiskt.

Hoppas verkligen att ni klarar er, för det är allt annat än oligt!

2008-09-28 @ 08:40:54
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag har varit på storseans hos samma tjej förut, var riktigt häftigt då också men nu när man satt själv.. Asså det var helt otroligt! Hon sa saker hon absolut inte skulla ha kunnat veta! Marie Johansson heter hon, hon håller till i Njurunda. Jag kan ge dig hennes nummer om du vill? =)

2008-09-29 @ 23:06:19
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: nikita

gott mä spagetti å köttfärssås :D :D

å du nu väntar ja på en uppdatering i bloggen din , =)

ps. har du sett min kommentar här ovan ??ds

2008-09-30 @ 06:04:47
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0