Återkommer lite senare!



Ja, jag måste ta mig dagliga promenad nu, så jag skriver lite senare. Blir det för sent skriver jag imorgon istället, ni får stå ut utan mina inlägg ;)

Devin är iallafall supermammig och har det allmänt jobbigt. Försökte sätta honom i Martins famn förut, men nej se det gick absolut inte. Han skrek hysteriskt som om kniven satt i honom tills jag tog upp honom. Har väl blivt på detta viset nu när Martin legat borta, han är inte van att ha pappa hemma.
   Sen tror jag att det faktum att tänderna är på väg upp och han har jättejobbigt med dem, samt att han är övertrött har en stor roll i det hela.
   Nu måste jag gå och försöka få honom att somna, sen ska jag ge mig ut på en promenad.

Återkommer


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för en super mysig dag.. Verkligen trevligt med Ert sällskap. Får väl göra om det såfort pengarna rullat in..

2008-09-11 @ 22:19:35
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Mallan

Haha "bäst före" är 4 oktober !! ;)

2008-09-12 @ 09:44:55
Postat av: carro

Jaha. Se där :)

Vart kommer ni ifrån då?? :)

2008-09-12 @ 11:44:30
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0