Vilket vansinne!


Att vara vaken  denna tiden på dygnet kan inte vara hälsosamt i längden. Det gör ont i hela mig att hålla ögnen öppna. Men så har Devin varit väldigt gnällig inatt, vaknade KONSTANT. Så tillslut tog jag över honom till vår säng och då fes att lite (läs: mycket) sen sommade han som en stock. Är nog all vitkål och morötter jag vräker i mig om dagarna. Men det är ett under att han inte lider mer än bara "lite gaser". Han grinar ju inte över magont eller så, han måste ha en stålmage vår son =)

Nu ska jag se på nyaste avsnittet av desperate housewives.. Ojojoj, så spännande =)

Såhär se han ut just NU

Kommentarer
Postat av: -C-

Jag är alltså inte ensam om att ha sånna sängkläder ;) ha ha

2008-10-09 @ 08:50:00
Postat av: -C-

De julrutiga med snöflingor på alltså

2008-10-09 @ 08:50:51
Postat av: Anna-Maria Hjelmberg

Men visst är det mysigt att ha de som liven bredvid sig. Ha en som är två, som kryper ner hos oss fortfarande. Mysigt...

2008-10-09 @ 09:51:56
URL: http://blogg.hjelmenberg.se
Postat av: Mallan

Men se va man missar om man är borta ett litet tag ! Stort GRATTIS till gifteriet ;)

2008-10-09 @ 16:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0