Vi kände för att "fuska" inatt.



Ja, normalt vill jag ju inte ha Devin i sängen, jag sover inge bra då. Men ikväll ville både jag och Martin ha honom bredvid oss då vi la oss, (Martin och Devin la sig, jag sitter med datorn i sängen, Martin ville att jag skulle sitta här med dem istället för ute i vardagsrummet) så han ligger nu mellan oss och sover som en liten griis. Katten kom och gjorde oss sällskap också, han är himskans kelsjuk just nu, har inte haft så mycket tid för honom nu ett par dagar, då blir han lätt lite "klängig". Han ligger just nu och "petar" på mig med tassen och vill att jag ska klia honom på huvudet. Sötkissen då =)
   Är väldigt mysigt att ligga hela familjen i sängen ett litet tag, men jag vet även hur det brukar sluta -Jag bär över honom till hans säng igen för jag kan inte sova. Men man kan ju mysa ett tag iallafall!




Ja jag vet, han SER läskig ut. Men i själva verket är han jättegosig (Just NU iaf.)



I bilen i fredags


Devins dopklänning (arvegods från hans moster Linnea som döptes i den år 2000)
Bandet köpte jag och gjorde en egen "blomma"


Tadaá. Blev inte riktigt som jag tänkt mig, men jag är nöjd ändå.


Nyvakna Familjen Svanberg!


Idag på Pizzan.


Trött hund


Gladskiten vår!!


Min Rockstjärna till karl ;)


-"Det luktar korv"





TITTUUT

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh vilka underbara bilder på din familj..

Blomman vart ju kanon bra.. Bandet likaså..

Hoppas allt e bra med Er.. Ses onsdag.. Kram

2008-10-06 @ 09:54:12
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Mia

Värsta updaten på familjen svanberg. :-D

Mysiga bilder!

Visst är det mysigt att ha dom i sängen, en stund! Men jag är precis som du, jag kan itne sova med Leo i min säng.

Allra minst nu, för nu lever han rövare så man får sig en dropkick på näsan ibland mitt i natten.

2008-10-06 @ 20:02:13
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Frun

Sååå kul med bilder!

Som sagt, mysigt med hela familjen i sängen, dock inte allt för länge =)

2008-10-06 @ 22:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0