Öppna Förskolan


Hejsan hoppsan!
Idag har jag och Devin varit  på Öppna Förskolan. Även att vi försov oss imorse, döm om min förvåning då jag vaknade och klockan var nästan 9.20, jisses. Ja alltså, han har ju varit vaken lite under natten och så, men normalt brukar han vilja kliva upp rund 7.30-8.00, härligt att få sova lite längre. Så idag känner jag mig riktigt utvilad.
Det var jättetrevligt på öppna förskolan, att man inte går dit fler tisdagar egentligen? Jag ska börja gå varje vecka nu tror jag, i mån av tid iallafall! Sen är det ju babysång på onsdagar.

Just nu städar jag nere i köket och "matsalen". Skulle behöva dammsuga också, men Devin sitter i babyskyddet och sover ute i hallen och jag vill inte väcka honom. Ska förbereda maten så den är klar då Martin kommer hem, för sen ska vi ta en promenad och efter det ska vi åka til Birsta (Hör och häpna, Martin ska med, haha!) vi ska köpa färg till Devins rum, beställa en matstol till honom, samt kolla på lite andra saker han behöver. Vi har ju fått massor av presentkort på Barnens Hus ju, helt perfekt.

Nu ska jag gå ner och fortsätta, måste sätta in kycklingen i ugnen!

Kommentarer
Postat av: Frun

Ja det har ju hittils inte varit nå vidare drag på kyrkis på tisdagarna, så det hoppas jag det blir ändring på =P

2008-10-07 @ 17:56:08
Postat av: Mia

Så det ska bli en stokke?

Jag är supernöjd med våran. Och som ni såg på den så håller dom länge! :-D

Men det finns ju roligare färger nu. Vad ska ni välja för färg?

2008-10-07 @ 20:54:21
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jasså, ni har oxå vart i Birsta, jag o Oskar har både vart i stan o i Birsta. Åkte vid 14.30 o kom hem nu:) Mkt att titta på, hehe. Ses pigga o utvilade imorgon..

2008-10-07 @ 21:01:03
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0