Namnteckning



Nu ikväll då vi städade lokalen fick jag skriva min nya namnteckning för första gången efter bröllopet. Var väldans knepigt. Jag är ju en Söderberg, känner mig liksom som en sån, hur nu det käns. Och har man hetat en viss sak i över 20 år är det lite konstigt att helt plötsligt heta någonting annat. Nu måste jag öva in en ny autograf ju =)

Men tro inget annat än att jag är väldigt nöjd med mitt nya efternamn.. Jag är så stolt så =)

Nu ska jag ge sonen mat och sen se om han har lust att kvälla!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja men gud så konstigt det måste kännas.. De kommer nog ta ett tag innan man vänjer sig.. Längtar tills vi ses å man kan få höra en uppdatering på allt..

2008-10-05 @ 21:17:29
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Frun

Ja det är lite ovant i början=P

2008-10-05 @ 21:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0