Min make



Haha, hör ni så knepigt det låter?! "Min make..." ja jisses.
Hursomhelst, min MAKE är och inhandlar glass och sylt för tillfället. Vi skall nämligen vräka uti  oss våfflor med glass sen.   Mumma!

Sedan strax före 21 skall jag bege mig till jobbet. Ska jobba natten uppe på demensboendet Idyllen. Känns riktigt trevligt faktiskt, var ett tag sedan jag jobbade en  natt, jag gillar att jobba nätter. Det faktum att jag aldrig varit på just Idyllen gör mig ingenting, känns bara spännande,  jag är ju en "nattmänniska". Jag har vilat i nån timme nu på eftermiddagen och Martin har lovat att ta med Devin och åka iväg en sväng imorgon så jag får sova.

Devin är för härlig just nu, han är helt otroligt trött, men vill inte somna, istället ligger han i min famn och skrattar/fnittrar och gnuggar ögonen. Goskit..

Men nu kommer Martin hem så jag ska lägga ner honom och hoppas att han somnar.

Kommentarer
Postat av: Frun

Snygg bild till höger!

2008-10-11 @ 08:01:16
Postat av: Mallan

Haha lät nästan som att du skulle lägga ner Martin å hoppas på att han somnar ;)



Hoppas det gick bra å jobba natt !

2008-10-11 @ 10:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0