Jag lovade ju!



Blev ingen promenad idag heller. Vräkte ju ner imorse så efter mycket om och men så gav vi tusan, tänkte ett tag gå ändå, men ääh, istället satte Martin upp väv i Devins rum medans jag hämtade min nya telefon =) Ååh vad jag är glad nu, får se hur länge den håller ;)
   Jag kunde visserligen gå ut i eftermiddags, det regnade ju lite mindre då, men jag passade på att tvätta upp all smutstvätt som har samlats överallt. Samtidigt möblerade jag om lite i sovrummet samt städade där. Är dock inte klar än, men Devin ville sova så det var bara att pausa.

 Denna goda tonfisksallad gjorde Martin till mig imorse, snällt!

 Tadaá

 skrutten vilar sig i mammas och pappas säng medans mamma städar.

 Rambo är nyfiken på Devin och vice versa.

 Han jag delar tidning med.. =)

 Goskiten.. Han var vaken till långt efter 22 ikväll.

Kommentarer
Postat av: Frun

Sista bilden är ju helt underbar!!!

2008-10-03 @ 09:19:17
Postat av: Mia

Snacka om en lycklig liten bäs! :-D

Så underbart söt!



Vi ses imorgon. :-D

2008-10-03 @ 13:35:51
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gud va söt han är.. Lycka till imorgon.. Så ses vi nästa vecka.. Kram

2008-10-03 @ 15:31:02
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0