Inte ikväll..


Jag har verkligen ingen lust att skriva någonting ikväll,m men jag antar att det är just DÅ man ska skriva, annars blir det att man ger tusan i flera dagar, man tycker att det blir för mycket att uppdatrra helt enkelt.

Dessvärre blir det nog bildfritt, jag vet inte riktigt vart min telefon är för tillfället, Martin stoppade på sig den förut och han sover nu. Kanske lägger in en bild från tidigare i veckan!

Idag har Devin och jag spenderat alldeles för många timmar i Birsta, jag var helt slut då vi kom hem.
Vi började på Birsta City, där handlade jag lite kläder åt Devin i strl. 74/80, nu har han så han klarar sig ett tag. Bilder kommer så småningom.
Han fick även ett par "kalasbyxor", svart och grårandiga med snobben på, så snygg han ska bli =)

Jag fick dra med mig en förbaskad släpvagn hemfrån Birsta, köpte nämligen fönstersmyg samt foder, och dem blev fr långa och för tunga att ha på bilen (dem var 4.5 meter långa) så det var bara att låna med sig en släpvagn, men de gick ju bra de å!

Ikväll har vi målat klart det blåa i Devins rum, bara det vita kvar nu sen ska fönstren målas och nya foder + smyg sättas dit. Äntligen!

Nu får ni ursäkta mig, men jag har ett sprillans avsnitt av Grey´s som jag vill se innan jag går och lägger mig, måste försöka komma i säng lite tidigare än igår (02.00) för imorgon är det ju Öppna förskolan, vill inte va supertrött där. Nej som sagt, grey´s väntar!

 Haha, han gjorde en lustig min precis då Martin skulle knäppa, i själva verket var han jätteglad då denna bilden togs (igårkväll)

Kommentarer
Postat av: Frun

Sicken fotograf=P

2008-10-14 @ 13:59:46
Postat av: Sanna

Tack för idag, alltid lika roligt att vara med ER..Vi syns imorgon..

2008-10-14 @ 20:33:33
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0