Hej igen!



Hej hej! Igår vid denna tiden var jag Fröken Söderberg, nu helt plötsligt är jag Fru Svanberg, fräsigt =)

Ja som alla säkert förstått var det en väldigt hemlis det här med att vi gifte oss. Tills för bara några veckor var det INGEN som visste något, men så berättade Martin för sin bästa kompis som även var fadder/"bestman" Men utöver det så visste ingen, vilket har varit tufft kan jag lova. Ett tag var jag helsäker på att jag skulle råka avslöja allt. Då det liksom var så hemligt trodde jag hela tiden att jag skulle säga fel då jag pratade om dopet, var rädd att jag skulle säga bröllop istället. Hahaha, men det gick faktiskt bra! Och alla blev nog lite förvånade i kyrkan igår.

EGENTLIGEN, då jag och Martin började planera detta (I våras) så hade vi tänkt oss att vi först skulle ha dopet och allt därtill, och när alla tror att det är slut och ska gå därifrån, ja då tar vi och gifter oss.
MEN, det var inge bra serrni, för då vi talade med prästen så tyckte hon att det hörde till gängse ordning att man först gifter sig och sen får barn.. Jaja, bäst att göra som hon säger då. Kom då överens om att hon skulle säga något i stil med - Jag tycker nog att ni ska gifta er också..

I stort gick allting jättebra (Dock glömde jag dopljuset i kyrkan, men jag tänkte kanske svänga förbi där sedan och se om det är kvar)

Riktigt roligt att träffa allihopa, men väldigt synd att man knappt han prata med någon. Blir lätt så när det är så mycket folk ju, men tack alla ni som var där för att ni gjorde vår dag till en riktigt lyckad sådan.

Nu ska jag bege mig till församlingshemmet och hämta matrester som vi ska stoppa i oss nu ;)

(Bilder får dröja lite, i all stress igår så glömde jag vår kamera samt videokamera, men jag ska höra med släkt och vänner om man skulle kunna tänka sig att få lite av deras kort)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag glömde ju kameran hemma. Så jag fick väl nån skakig bild på er med mobilen. hihi...

Men ni chockade nog många. :-D

Roligt!

Mina föräldrar gjorde exakt samma sak när jag döptes. Bara det att när alla satt ner så spelade dom brudmarschen när dom gick in. Min morfar sa bara "men fan, nu spelar dom väl fel" hahaha...

2008-10-05 @ 11:52:15
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: eMMa

Grattis!! Va coolt, hehe :)

2008-10-05 @ 12:13:42
URL: http://emmadeckmar.blogg.se/
Postat av: nikita

fast en sak tänkte jag på , på bilden i inlägget nedan har du ju bara 1ring på fingret, som tjej får man väl en andra ring då man gifter sig?

2008-10-05 @ 12:35:56
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: -C-

även JAG glömde kameran. den som alltid är med annars =/ C fick en par bilder iaf.

2008-10-05 @ 13:35:59
Postat av: Tezz-a

Nikita. Man kan göra så att man har samma ring men bara skriver i ett till datum där i. Kan vara för att man inte har pengar, vill ha samma ring (kan ju vara släktarv) eller som jag inte har plats för en till ring på mina korta stump fingrar.

2008-10-05 @ 14:43:21
Postat av: Frun

Livet som fru kan jag verkligen rekomendera=P

2008-10-05 @ 15:24:29
Postat av: malin

men grattis!! fasen va kul....hoppas dopet och det gick bra åxå..kul att överraska tycker jag =)

2008-10-05 @ 16:24:40
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/
Postat av: carro

GRATTIS GRATTIS Fru Svanberg :) Kram på dig //Carro

2008-10-05 @ 16:25:47
URL: http://dizzy.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0