Fy så hemskt!



Jag vaknade för ett tag sedan ocg kollade mig runtomkring, det var ljust. Jag brukar ALLTID vakna av Devin för han brukar börja vakna till sig vid 7-7.30 men jag låg och lyssnade ett tag och det var inte han som hade väckt mig. Så jag insåg att jag vaknat av mig själv, då blev jag livrädd. TÄNK om han hade slutat andas eller nåt? Fy så nojjig jag har blivit =( Jag satte mig och kikade i spjälsängen, såg fortfarande inga rörelser, så jag gjode små läten (haha) och då skvatt han till.. Pust! Sen smög jag mig ut därifrån och satte mig i soffan glad över att han tog sovmorgon.

Jag hade egentligen ställt klockan på kvart över sju, men jag orkade verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: Frun

Vad var det för "små läten" då tro =)

2008-10-10 @ 09:06:42
Postat av: Sanna

Ja en annan skulle ju fått panik.. Hur va det nu, LHR, vilken ordning? Ja du vet...

2008-10-10 @ 09:31:13
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Cissi (Nudel)

Den där känslan känner jag igen.. Första gångerna O tog sovmorgon och inte vaknade förns vid 10 var jag helt säker på att han kvävts under täcket i sängen.



Hemskt men såklart SKÖNT med sovmorgon ;) Inte alltid man får vakna av sig själv då man har barn.

2008-10-10 @ 10:24:03
Postat av: Mia

Va härligt med lite sovmorgon! :-D

Men jag vet precis vilken noja du menar. Många gånger var man bara tvungen att springa till spjälsängen för att kika.

Och skulle inte Leo vakna före kl.7 nu, så skulle jag nog bli lite rädd faktiskt.

2008-10-10 @ 11:32:09
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0