Fullspäckad dag och telefon på väg


En sån dag..

Började med ösregn, därav uteblev dagens promenad =( Istället låg vi och myste i sängen ett tag innan vi klev upp. Devin var på strålande humör, så härligt att vakna upp till.

Efter en dusch och lite stress for jag på babysång, alltid lika trevligt! Efter det begav jag mig inåt staden, gick med Sanna ett tag på Birsta City, handlade band till dopklänningen, köpte två olika, har ej bestämt mig vilket jag ska välja ännu. Men det lutar åt det bredare. Ni får se sen..
 Köpte även "stenar" att dekorera naglarna med dagen till ära.

(Nu kommer visst Martin hem, bäst jag avrundar detta)

Efter BC blev det Claes Olsson, där köpte jag en postlåda, den vi har är mer än sliten, den har gjort sitt helt enkelt. Till sist blev det ett besök på Lidl för första gången, där inhandlades kaffe, vatten och läsk till helgen. Vet inte ritkigt vad jag tycker om den butiken, var lite för mycket "konstiga" märken för min smak (Japp, jag är inskränkt) men jag gillade priserna på de varor man kände igen. Men jag kommer nog endast att handla "storpack" av saker och ting där (som de 10 drickor jag köpte idag, betalade endast 99kr för dem) kommer inte göra min vecko/månadshandling där. Det har jag Ica Maxi till!

(Nu har Martin gått och lagt sig.. DEFINITIVT dags att jag avrundar)

Jaja, på vägen hem svängde jag in till mamma, åt mat, hämtade dopklänningen, lämnade ett paket till henne sen äntligen for jag hem. Hadedå varit borta större delen av dagen, jisses!

Det var då jag såg på posten.se att min telefon nu (sen 15.24 i eftermiddags) befinner sig på Ica här i Stöde. Blir lite förbaskad, för jag har sms-avisering och jag skulle få ett sms då det anlände hit, men ICKE då! Skitjäklar.. Jag har kunnat sitta och leka med min nya telefon nu, och ni har kunnat få se nya bilder. Men nejdå, ni får skylla på posten/phonehouse för detta bildlösa inlägg!

NU måste jag verkligen gå och lägga mig!

Kommer mer inlägg imorgon!
Natti

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det ser ut som att vi får ställa in promenaden

idag:(

Börjar faktiskt bli riktigt less på detta skit väder. Ja ja vet att de inte finns nåt dåligt väder, bara dåliga kläder, men om man går ut frivilligt i detta ösregn så måste man väl ha nån skruv lös, eller?

Kanske kan ta en snabb prommis imorgon istället?

2008-10-02 @ 09:41:30
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Frun

Ja det finns då inget så underbart som att vakna upp bredvid en liten människa med ett STORT leénde, att vakna upp till detta idiotväder är dock inte lika mysigt=)

2008-10-02 @ 21:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0