Död på jobbet


Jobbet gick jättebra. Jag hade faktiskt inga som heslt problem att hålla mig vaken hela natten. Tyvärr gick en tant bort klockan 5 imorse, men det var ju som väntat, jag satt vak på henne nämligen. Det var första gången jag satt med någon som dog, har sett flera döda personer på jobbet förut, men som sagt, första gången jag såg någon dö. Till en början var det lite obehagligt, första reflexen var: "Hjälp" Jag måste springa härifrån.." Men jag sansade mig och det gick jättebra, hon gick bort så lugnt så, bara slutade andas medans jag smekte henne på armen och kinden. Lugnt och stillsamt som sagt. 

Jag var hemma vid halv åtta imorse, blev då tvungen att pumpa ur brösten, sen matade jag Devin med det lilla som blev kvar men efter det däckade jag ordentligt. Martin väckte mig dock vid 11 så jag fick mata Devin igen. Han var då måttligt sur, han satt nämligen bänkad vid datorn klockan 10.00 för att skaffa AC/DC biljetter, men då han klickade in sig exakt klockan 10 var det KÖ för att komma in på sidan, 50min fick han sitta i den förbannade kön, sen var biljetterna slutsålda. Vi som skulle haft 4st

Nu sitter jag och Martin och kollar på tv, Nosferatu.
Imorgon är det babysång i kyrkan, och efter det är det klädbytardag i församlingshemmet, hoppas på att kunna göra ett fynd eller två!

Nu måste jag sluta skriva, jag är så fruktansvärt trött.
Bjuder på några bilder från igår först.








Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka fina bilder =)

2008-10-11 @ 23:06:16
Postat av: nikita

va söt han är i overallen å mössan =)

2008-10-12 @ 07:10:39
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jätte fina bilder, ses om dryga timmen..

2008-10-12 @ 09:41:04
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: SUSANNE zetterberg sandström

han är vackrast i hela världen,mmmmm

2008-10-12 @ 10:35:36
Postat av: Mia

Va söt han är!

Vi hade tänkt pallra oss iväg till klädbytardagen vi också, men nu snusar Leo så gott i sängen, och jag vill inte tvinga upp honom.

2008-10-12 @ 12:34:03
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0