Dagen i bilder


Devin bestämde sig för att vaKna 7.30, då såg det ut såhär utanför fönstret:
 
Frost på marken och dimma över ljungan. Men en blå och fin himmel.

Som vanligt är Devin på underbart humör då han vaknar.






Medans jag städade i köket fick Devin sitta och vibrera en stund.


 


Apropå ingenting har Devn börjat med blöjor i storlek 4 nu (eller det var ett par veckor sedan)


Vi tog en tupplur tillsammans mitt på dagen.


Efter att Martin kommit hem och vi ätit middag tog vi en promenad runt Bränslan.


Devin sover i vagnen.


Strax innan läggdags blev det ett bad. Ett välbehövligt sådant!






Detta var vår dag i bilder. Någt mer än detta har just inte hänt. Eller jo, Björn och Erik kom och hälsade på en snabbis, men annars har det varit väldigt lugnt.
  Imorgon blir det Öppna Förskolan, trevligt!
Återkommer nån gång under morgondagen. Nu ska jag göra som resten av min familj och SOVA!


Kommentarer
Postat av: nikita

roligt med mycke bilder ;D

2008-10-07 @ 06:25:22
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0