Birstatripp!

Ja då har vi varit i Birsta. Blev en superfin Stokke i färgen Valnöt. Devin har provsuttit den och han sitter riktigt bra! Och för presentkorten vi hade på babyproffsen blev det en gåstol. Så vi kom riktigt billigt undan ;) Han provsatt den också, vilken hit alltså, han älskade gåstolen. En massa saker som blinkar och är jätteroliga.

Devin igårkväll efter att han somnat. Gofisen!


På strålande humör även imorse.


Kolla risgrynen ;)


Nere på Öppna Förskolan


I dessa magsjuketider gäller det att ha massor av vitpeppar hemma. Här är det påfyllning av vitpepparburken.


Cissi: Jag har en liten "presentkasse" åt dig med diverse prylar i.


När vi kom hem från Öppna Förskolan så fick Devin sitta i hoppgungan, jisses vad han tyckte det var roligt. Han hoppade omkring riktigt länge och tyckte det var jätteroligt. Tillslut tog jag upp honom då började han grina.






På väg hem från Birsta
 

Devins snygga stol! (Ni får se bilder imorgon då han sitter i den)




Osså till sist den snygga gåstolen.
 




Nu tror jag att jag ska kika på slutet av Prinsen & Jag. Såg första halvan en gång, och skulle gärna vilja se hur den slutar.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: nikita

va söt han är Devin =)

han lär ha mkt roligt i gåstolen :D

2008-10-08 @ 06:23:32
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: -C-

WOW. Det blev den gå stolen.. Så den finns i fler färger? Den vill jag ha oxå. Den va ju snyggast =p



Påsen tar vi vid tillfälle. Jobbveka denna vecka men kommande lär det bli ett Birstabesök för min del. Vi kanske kan ta en dag och strosa tesammans? =)

2008-10-08 @ 09:50:44
Postat av: Mia

Den färgen är fin!

OCh som du själv säger, mer praktiskt än vitt. Då får ni ju torka som galningar. Vilket man ändå får, men...

2008-10-08 @ 16:10:09
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Hej Godis! "Vad är din största rädsla?" kika i min blogg och skriv ditt svar, vore jätte snällt! dessutom kommer ditt namn finnas med i inlägget

tack & puss :)

2008-10-08 @ 16:13:58
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Sanna

Asså får man va så där söt? Är det verkligen tillåtet? Matstolen o gåstolen blev ju kanon.. Jätte fina båda två..

2008-10-08 @ 18:18:46
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0