Vad fint väder vi har!


Svar på kommentarer:

Postat av: Fru Nyfiken

Vad var det som small då?

Svar: Jag har absolut ingen aning. Men det smäller och knakar och har sig här titt som tätt. Martin for inte ur sängen iallafall!

Postat av: Mallan

Haha vikken syn !! Blir fejktand där då, om det inte går å laga :O

Svar: Ja, som sagt, det ser bedrövligt ut! Det är en gammal lagning som gått sönder igen, han slog sönder den för typ 23 år sedan då han dök ner på botten i en simbassäng, halva framtanden saknas, och den har bytts ut några gånger under dessa år och nu är det alltså dags igen, men det är väl lika bra, den gamla plastbiten som satt där var rätt gulaktig =)




Nu harMartin eftermiddag.. Värdelöst! Så nu är jag alltså ensam tills inatt vid 1-tiden.

Devin har precis ätit äppelgröt och han har nu somnat, jag var dock tvungen att lägga honom lite bättre, han somnade i en sådan ställning att jag misstänkte att om han legat kvar så har han kvävts tillslut:





Igår jobbade jag mellan 14-20.30 ganska skönt, men jag hade nog hellre varit hemma och städat faktiskt. Precisinnan jag for började jag plocka och dona här hemma, och kom in i ett himla städhumör, så som sagt, jag hade hellre varit hemma och donat. Tyvärr var städhumöret som bortblåst då jag kom hem.. Men jag ska försöka återbringa det idag!

Nu ska jag iaf. ta det lugnt ett tag medans Devin sover, han sov väldigt oroligt inatt så jag är så attans trött.

Återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: Sanna Rönnlund

Tänkte bara kolla ifall vi ses imorgon? Va ju synd att de inte vart nå Birsta idag:( Men ja mådde verkligen piss. Nu har ju kärleken kommit hem så han får ta nattpasset inatt.. Ingenting ska hindra mig till att åka på babysången... Ses där?

2008-11-25 @ 20:27:34
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: -C-

Jaa, 'vikke väder vi har' ;) *fnittrar*

2008-11-26 @ 18:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0