Tidig kväll

Anonym om Stressad och Nervös:
Jag har fått fin-fina mms på fånen idag. hahaha...

Svar: Jotack, jag såg honom nog innan dem for. Jisses!!



Och till er som inte hänger med:
Idag hölls det svensexa för Martin, han kläddes u till transa för att sedan bege sig till Birsta City och tigga bidrag till TRIS - Transans Rätt I Samhället. Sen gjorde dem ju en massa mer skojj såklart.
   Men kvällen blev tidig, 21.45 ville dem hem ;) Så Linda är i skrivande stund påväg in och hämta spillrorna efter våra karlar.
Men det är faktiskt inte så kontigt, dem började rätt hårt redan vid 14.30, så 21.45 är nog alldeles lagomt. Själv tycker jag väl att det är synd att man går in så hårt i början, särskillt då Martin varit uppe sen före 4 och inte ätit någonting. Men men, sådant är fallet och snart får jag hem åbäket. Har redan bäddat på soffan åt honom, för som ni alla vet är jag livrädd för kräks, för säkerhetsskull har jag lagt Devin på Martins sida, så han inte går dit och lägger sig ändå.

Jaja, nu ska jag ringa Linda och höra hur det går.
Adjöss




Uppdatering klockan 5.54

Ja, snacka om att jag blwv glatt överaskad då min käre man kom hem i riktigt hyfsat skick, han kunde både gå och prata utan några som helst problem. Men som jag skrev inatt, börjar man så jädra tidigt kan det väl inte bli annat, han han ju blibåde full, dålif och bakis innan han ens kom hem =) Så när han klev innanför dörren var han mest bara hungrig sa han! Han fick t.o.m. sova i sängen. Det ni! (Flyttade D till hans säng)

Han hade iallafall skitroligt igår, jättelyckad kväll tycker han. Så tack alla ni som var med och ordnade =)

Kommentarer
Postat av: Frun

Martin som transa, måste vara en bedrövlig syn =P

2008-11-23 @ 10:57:59
Postat av: Mallan

Skönt att han va såpass bra då han kom hem då !! Tänkte på din fobi (som jag åxå har) ;p

2008-11-23 @ 12:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0