Kanske går det denna gång


Jag tror att min teori om att han tills idag varit understimulerad och att det varit anledningen till hans nattsuddande, för idag har vi ju som sagt varit på babysång, och just nu ligger han minsann och sover. Han somnade klockan 21.20, har grinat en par gånger sen dess, men har nöjt sig med nappen. MÅTTE det gå vägen ikväll, måtte han sova till iallafall 4-5 tiden. Jag håller alla tummar och tår =)

Men vad gör jag nu när han väl sover va? JO serrni, jag sitter ju vid datorn, jag borde sova jag med.

Ska bara se 2 ½ men.
Ids inte ta bort röda ögonen..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas Ni fått sova inatt, vi har dessvärre haft en av de värsta nätterna hittills. Hade tänkt åka till Ica Maxi idag, men tror jag sparar de tills imorgon istället. Måste fixa lite härhemma å ja har ingen större lust att dra med O då han är allmänt trött o grinig. Hakklappen är Marimekko precis som du trodde..

2008-11-20 @ 08:35:40
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Mallan

a precis d fattar jag ;) Bra att man kan fara å gö sånt själv åxå !! :D



Va han växer gullungen !! :)

2008-11-20 @ 09:04:51
Postat av: -C-

Ta bort röda ögon. Jag blir rädd annars ;(

2008-11-20 @ 23:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0