HAHA

Bild: Räv  Foto: Arne Magnusson


Hahahaha, det jag just såg trodde jag väl aldrig att jag skulle få se, var tvungen att skriva av mig.

Jag har just ammat Devin och skulle bara gå ner på toa samt leta en ny napp (Då han kastade den han hade bakom vår säng) på väg ner för trappen så kikar jag ut genom fönstret och ser en liten knepig gestalt på vägen, kollar lite närmare och vad är det jag ser?

-Jo, en Räv som åker omkring på rumpan, HAHA!! Nivet som dem gör då det klår i den eller då dem har bajsrester eller sånt kvar där.
Ha, det såg för roligt ut. Jag har ju sett hundarna och katter göra så ofta, men aldrig en räv, och det såg om möjligt ännu roligare ut just p.g.a. att det var en räv, han hade knepig kroppshållning liksom!

Han var väldans bekymrad, för efter att han hade åkt en bit sprang han mot vår postlåda och åkte en bit där också, sen började han klia sig frenetiskt i rumpan.

Ojojoj, jaja. Nu ska jag gå och undersöka vad det var för stor smäll jag hörde uppe, kanske for Martin ur sängen?! Rambo ligger ju nere med mig han och katten sitter och äter frukost!

Kommentarer
Postat av: Fru Nyfiken

Vad var det som small då?

2008-11-23 @ 10:59:04
Postat av: Mallan

HAHAHAAAAA vikken syn !!!

2008-11-23 @ 12:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0