Frisk luft


Det var vad som behövdes för att Lilleman skulle somna. I flera dagar nu har han vägrat vila på dagen, vilket resulterar i att han blir väldigt grinig och sover illa på natten. Men nu är han ju feberfri å allt, så jag stoppade ner honom i vagnen och tog en promenad, han somnade rätt fort och sover ännu. strax över 2 timmar som han har sovit nu. Skönt för honom (och för mig) jag har hunnit laga mat, dammsuga, se lite på tv och nu ska vi nog snart äta maten som håller på att lagas.

Idag blir det dinkelvete med ugnskokt kyckling och kålsallad.
Väldans gott och ack så nyttigt. Dags att ta tag i "dieten" igen, känner att jag fuskat lite väl myckt nu i några veckor. Syns även på vågen, står nämligen helt stilla på den fronten!

Just nu ligger min mobil ute i jackfickan så jag ids inte gå och hämta den, men jag återkommer senare med en bild eller två!
Nu ska jag kolla om Devin är vaken, sen är det dags att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0