En sån dag


Idag har vi alltså varit och handlat mat, blev en hel del, men jag glömde jättemycket. Får handla mer då nästa omgång pengar kommer nästa vecka. 
  
(Fasen, det går inte att lägga upp bilder av nån anledning)


Devin har varit på underbart humör idag, skrattat åt Oscar och härjat en hel massa. Ja, det skrev jag ju inte, men vi gick ju med Cissi, Oscar och Amanda på Birsta (IKEA och Ica MAXI)
Är så skönt att min älskade lilla gopojk början komma tillbaka igen, har inte kännt igen han överhuvudtaget nu ett tag.
Men det har jag ju sagt förr..

Han somnade ordentligt ikväll vid kvart - tjugo över nio, efter 200ml välling. Äntligen äter han vällingen som han ska också. Hoppas bara på att han börjar sova ordentligt på nätterna också, men det lär väl dröja med min tur. Han vaknade för ca 45 minuter sedan och gallskrek, vettetusan vad det var, men han var helt otröstlig. Fick gå ner med honom ett tag, han hade ögonen stängda poch bara grinade och grinade. Tror faktiskt inte att han var vaken, för sedan när jag började sjunga för honom öppnade han dem så småningom och då slutade han grina och somnade i min famn. Verkade inte som ont i magen heller. Men men, vad det än var gick det över efter ett tag.

(Nu gick det visst att lägga upp bilder, dock har jag mobilen ute i hallen, så det får bli en gammal, från i Maj)

 Här var han liten min lilla skrotis!

Nejni, vet ni vad. Nu måste jag gå och lägga mig, ska bara dricka lie vatten först. Är otroligt törstig, känner mig som Jim Carrey i Me, Myself & Irene.

Fan, nu vaknar D igen. Återkommer imorgon

Kommentarer
Postat av: nikita

Sådär har albin varit i perioder också, vaknat på kvällarna och tokskrikigt varit okontaktbar och otröstlig, utan att ja vetat varför..

åh man kan ju bli tokig på alla mysterier med sömnen hos barn.

ha en bra helg!!

2008-11-21 @ 08:53:23
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Mia

Va ni på ica? Jag såg inte er. Kanske efter att jag slutat. Typiskt!

2008-11-21 @ 18:04:53
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0