Bra natt!



Inatt har varit en bra natt, eller åtminstone helt okej.
Han somnade ju som sagt där vid 21.30, men vaknade till 3 ggr och var ledsen innan jag gick och la mig, men sen sov han till klockan 3.59 (Noga med minutrarna, haha) då när jag matade honom kissade han igenom blöjan, så jag bytte på honom, vilket resulterade i att han blev klarvaken och superglad, inte ville han lägga sig ner i spjälsängen igen och sove, neejdå! Men jag gjorde ett försök, han låg dock bara och pratade och skrattade. Så jag tog honom till vår säng så fick han ligga och prata mellan oss ett tag sen slocknade han igen, efter att ha pillrat mig i ansiktet och undersökt om näsan verkligen satt fast!

8.30 var han vaken för dagen, helt okej, men jag var toktrött, fattar inte varför, jag la mig ju till och med före 24 inatt!

Jaja, nu ska vi göra oss iordning här hemma och bege oss till Ica MAXI.
Tror jag ska laga någon god matpaj idag, sist gjorde jag kyckling, broccoli och paprikapaj, men jag glömde broccolin, haha! Den vart iallafall supergod. Kanske blir något liknande.

Och detta är första gången jag storhandlar sen vi fick vår nya frysbox, gud så skönt att slippa tänka på frysutrymmet då man handlar.
Nej, nu måste jag gå till min lilla goskit som ej är nöjd med att ligga under babygymet längre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stor frys är ju ett måste =)

2008-11-20 @ 19:12:17
Postat av: Sanna

Hoppas du inte gjorde av med alla pengar på mat idag, de måste ju räcka till nästa vecka:) Hehe, ska åka å storhandla på lördag, men ska försöka snåla lite så vi kan shoppa desto mer grejer nästa vecka... Haha tur att M inte ser detta inlägg..

2008-11-20 @ 19:55:19
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0