Vrålåket är här nu!



Idag har vi (Jag och Cissi) hämtat vagnen a.k.a vrålåket! Jag är supernöjd med den och nu står den hemma i matsalen med raggartärningarna upphängda och ser allmänt fin ut =) Nu saknas bara en skitonge att lägga däri. Hehe!
Ska försöka klämma ur mig den innan denna veckan är slut, vi får se hur det går med den saken.

Ska knäppa kort på vagnen men jag har inte orkar ännu, kameran är nämligen ute i bilen och dit känns det just nu väääldans långt!



GRATULERAR
Jag vill passa på att lägga in ett stort grattis till min kusin Cissi som idag den 12:e fyller 23år. Igår gick hon även ut med att dem väntar tillökning, så det blir grattis x2 
  Jag antar att du redan vet hur glad jag är för er skull, jag vet ju hur pass gärna du vill ha ett syskon till Oscar!

Nu ska jag se lite på tv, känner mig rastlös samtidigt som jag inte har nån ork i kroppen att göra något. Och så fort jag väl gör något får jag sånna hemska sammandragningar så jag vill bara krypa ihop i soffan =(

Aja...
Ha det så bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Cissi

ååh man tackar för fler gratulationer ;)

2008-05-13 @ 12:23:54
URL: http://nudlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0