Snarkande män.

        
      



Igår var finalen i Rock-on, Martins band kom 2:a vilket var heeelt okej. Dem som vann var hur bra som helst och förtjänade definitivt att vinna! Huvudsaken var ju iaf. att dem slog "watertouch" Hihihi. Även att domarna sa att det var extremt nära mellan 1:an och 2:an, så det var ju positivt.

Efter en vinglig hemfärd (E14 är dålig och bilen är spårkänslig + att Martin körde och han är inte van att köra sin egen bil stackarn, haha) gick jag ut med Rocky så han fick pinka och bajsa (Rambo var hos "farmor och farfar" över natten) sen satte vi blommorna Martin fick av mamma i vatten. Efter DET gick vi o la oss, det tog ungefär 30sek (jag överdriver verkligen inte, kanhända att det till och med är en underdrift) så började Martin toksnarka, även att han redan låg på sidan. Jag sparkade och sparkade utan någon som helst respons, började därför slå lite lätt med armbågen. Då inte detta hjälpte petade jag honom i ansiktet med pekfingret tills han vaknade och vände sig om till andra sidan. Då blev det knäpptyst och jag lyckades också somna. DÖM om min förvåning då klockan var så mycket som halv sex då jag vaknade nästa gång, var helt underbart att få sova så länge utan att vakna. Jag gick ner och kissade sen la jag mig igen, i hopp om att inte vakna en enda gång innan klockan 8, (Martin skulle upp då) Men tji fick jag, för då satte han igång att snarka igen, och lättväckt som jag är vaknade jag heela tiden, men eftersom taktiken att peta honom i ansiktet hade varit så effektivt på natten så tog jag till den även imorse. Funkade kanonbra, han vaknade varenda gång och la sig sedan på sidan. Bara för att somna och rulla tillbaka på rygg o börja snarka igen. Sen upprepades hela scenariot ungefär femtioelva ggr tills hans klocka ringde. Härlig morgon, ellerhur ;)

Efter att Martin klivit upp for han och hämtade hem vår "minsting" Rambo. Men jag "sov" vidare till klockan 9 ungefär. Om man kan kalla det sömn dock vet jag int. För jag låg mest och försökte hitta ställningar som inte gjorde ont. Varför kliver man bara inte upp istället för att ligga o tjura? Ja jisses.
   Tillslut klev jag iaf. upp och då såg jag det nyaste avsnittet av Grey´s, nu är det spännande gott folk ;) Till det åt jag ett äpple och 2 varma kanelbullar. Guuud så gott!!

Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta på mig lite kläder och gå ut i det till synes underbara vädret. Kanske ska ta med mig hundarna ner till fotbollsplanen och se vad somförsiggår där. Alldeles nyss började dem nämligen spela musik därifrån, och eftersom det ligger bara ett stenkast från vårt hus så hörs det jätteväl. Så mysigt, får sommarkänslor!!

Sen ska vi iväg och gratulea Caroline som fyllde 30 år igår.
Detta fick mig just att tänka på nåt Martin sa i vintras, då jag fyller 30 ska jag få en hund av honom. En yorkshirterrier Toy, haha.. Jag VILL ju alltså ha en sån. Men liiite lustigt är det nog att planera nåt sådant 8 år i förväg ;) Jag hoppas ju på att få/köpa en lite tidigare än så. Vem ska Rambo annars busa med va? =)

Aja.. NU ska jag gå och klä på mig.
Martin är förresten och gräver åt en kompis om det var någon som undrade.

Adjöss.

(Ska höra med Martin sen då han kommer hem om han kan ta bilder på min mage så ni får se hur den ser ut nuförtiden)


Kommentarer
Postat av: Cissi

BUSA med? Han kommer äta upp stackarn! Ha ha.. hunden alltså..

2008-05-11 @ 00:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0