skönt väder


Jag vet att det regnar och är molnigt. Men jag tycker det känns skönt för en gångs skull. Jag är nämligen så rackarns trött och slut. Har tokont i ljumskarna och bäckenet också. Hade det varit soligt ute då hade man suttit här i soffan med dåligt samvete, men nu känns det bara skönt. Liiite dåligt samvete har jag, för jag känner att jag borde ta en dusch, göra mig iordning och åka på ica o handla lite mat. Men det får bli sen. Jag måste vila en stund först.

Sen ikväll/eftermiddag har vi föräldraträff, sista träffen nu! Ikväll skall det vara en särskilld pappagrupp, det blir nog bra det =)

Min mage har varit hård som en fotboll nu i flera dagar. Jag känner mig som en enda stor sammandragning, skitjobbigt. Man kan ju inte röra sig som folk =(

Jaja, nu ska jag ner och se om det tog sig i pannan. För en gångs skull så fryser jag faktiskt. Men det var bara 18 grader då jag klev upp. Och jag har slängt i Martins jeans i tvättmaskinen, kom sen på att han ska ha dem ikväll (Tvättar alla hans finjeans nu) så jag måste göra upp en eld så elementen blir varma så att jeansen hinner torka innan vi ska åka.

Jaja.. Hejdå

Kommentarer
Postat av: SUSANNE zetterberg sandström

det var ju duktigt gjort av dej att tvätta finjeans!!!!,skämt åtsido,gör inte mer än du orkar kram

2008-05-06 @ 13:23:31
Postat av: Anita

Men nu är det nära Ellenor!!!!Spännande!

2008-05-08 @ 05:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0