Luugn i bussen, ingen bebis ännu!


Nej som rubriken lyder så befinner sig bebisen fortfarande på insidan =)
Anledningen till den dåliga uppdateringen är helt enkelt att datorn varit avstängd i flera dagar och jag har inte haft någon lust att starta den =) Har haft annat å göra! Ingen viktigt dock.

Var ju hos barnmorskan i tisdags, där konstaterades att bebis är är fixerad. Barnmorskan tyckte att den gott och vä kan få komma ut nu om den vill det. Vad hon menar med det vet jag inte, är det en JÄTTEbebis kanske? =)
Hade ven rätt högt blodtryck, men alla andra värden var bra så tydligen oroades inte bm av detta.
Jag har väldigt mycket sammandragningar, hemskt mycket värk nere i ryggen samt "mensvärk" och jag är allmänt obekväm i min egen kropp. Men så är det att vara gravid antar jag =)

Jag har inte tid att sitta å uppdatera nå mer nu. Men har ni nå frågor så släng fram dem =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Den kikar nog ut snart tror jag. :-D

Om den redan är fixerad. Min fis var inte det förrän det var dags. :-O

2008-05-09 @ 13:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0