Greys Anatomy


Förra veckan var det ju ingen Greys. Jag blev lite less på detta så jag tog och laddade ner alla avsnitt som fanns tillgängliga på internet =) Så nu ligger jag 4 avsnitt före Sverige. Och lagomt till onsdag (Egentligen tisdag) så kommer nästa avsnitt ut, perfekt. Så då ni sitter och tittar på Greys, Avsnitt 10 på onsdag så ser jag på avsnitt 14. Det är så spännande såå =)

Helgen
Vår helg har gått i svullandets tecken.
Det började på fredagen med Tacos, sen kom mamma, Ulf och Linnea hit och vi såg på "Så ska det låta" tillsammans, drack kaffe och åt kakor. Senare åp kvällen åkte ostkrokspåsen fram (Jag fick dock inte i mig några, men Martin åt med god aptit)
   På lördagen efter att Martin hållit på med veden tillräckligt länge för att lessna for vi till mina svärföräldrar och hälsade på, där fick vi glass med hallon och en massa kakor. Åt så det stog ut genom öronen. Men inte nog med det, då vi kom hem satte vi fart på grillen och grillade kycklingfileér, till det åt vi hemgjorda strips och morotsstavar, sallad o beasås. Det var gooott =)
   Men tro inte att det räckte med detta, nejdå, efter vi hade ätit upp och plockat undan stuvade vi in djuren i bilen och for hem till Kent och Inger o hälsade på, där bjöds på ostkrokar och chips. Sen lite senare fick vi även varma mackor med svampstuvning. Efter det rullade vi hemöver, såg lite på tv sen slocknade vi.
  Söndag: nu kommer vi till självaste finalen av ätandet. Det började med 2-årskalas, 2 tårtor, smörgåsar och en massa kakor. Precis då vi kom hem  ringde mamma och bjöd oss på middag (köttfärslimpa) så det tackade man ju självklart inte nej till. Än en gång åt vi tills det stog ut genom öronen, sen avslutade vi med kladdkaka och grädde. Men där satte vi även stopp för svullandet. Det fanns verkligen inte plats för nå mer!

NU ska jag kika på tv sen blir det till att börja med maten.''Adjöss

Kommentarer
Postat av: Mallan

Men nu kan bäbis komma,för nu ha du verkligen ätit upp dig inför förlossningen ;)

2008-05-05 @ 19:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0