Greys Anatomy


Jag har just sett dem 3 sista avsnitten från denna säsongen. (Alltså dem som redan visats i USA. I Sverige är säsongen lite annorlunda och dem bryter INNAN dem riktiga sista avsnitten. DUMT!!

Jag ska inte avslöja någonting förutom att dem två sista (sitter ihop liksom) är dem bästa avsnitten jag någonsin sett, och själva avslutet är fenomenalt bra, haha!!)
Nu ska jag se dem sista avsnitten av desperate housewives också!!

Devin ligger och myser på min mage just nu! Så himla gosigt, jag ska nog gå och lägga mig snart. Känner mig helt urlakad och trött!
Imorgon (under förutsättning att det är fint väder) skall jag olja in vår nya utemöbel. Vi var och köpte olja idag, mörkbrun olja. Blir nog kanon det =)

Jaja.. adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0