vet inte vad som h'nde

Men vad fan har jag nu st'llt till med_
[{{åäö

Haha nu funkar bokstäverna igen. Jag försökte få bort det feta texten, eller få den mindre iaf. men det enda jag lyckades åstadkomma var att jag inte kunde skriva åäö och inte göra frågetecken heller...

Det jag ville säga med detta inlägget var iaf. att jag vet inte vad som hände nedan. Texten blev sådär när jag kom åt en tangent, sen då jag försökte göra samma sak igen funkade det icke. Aja.. orkar ni inte läsa så förstår jag er.


Kommentarer
Postat av: Mallan

Haha så har det blivit för mig nångång åxå ! :O Skulle va kul å veta va man gör för å få till det sådär ;)



Inte kul att ni är sjuka :/ Krya på Er !!

2008-06-14 @ 10:57:02
Postat av: Anneli

Vilken söt liten pojke du har =)

2008-06-14 @ 21:42:48
URL: http://milansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0