skötväska


Jag har beställt en skötväska! En Swirl från Gaia & Co. Fick den för fyndpriset 519, den kostade egentligen 799kr. Så jag är nöjd, dock blev det inte färget/mönstret jag ville ha. Men vafasen, jag diggar väskan i sig så mycket så jag struntar ivad det blev för färg!

Här har ni en bild på den iaf.



Nu ska vi gå och lägga oss. Lilleman har sovit i vagnen sen 20-tiden. DUMMA jag som inte passat på att sova jag med. Men men.. är huvve dumt får kroppen lida. Jag har gjort en tårta jag, bilder på den kommer kanske imorgon om jag får tid! Nu ska jag ta min lilla groda ur vagnen, byta blöja på honom och sen ska vi gå upp och lägga oss. Efter att han fått mat såklart!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jävligt snygg!!! :-D

2008-06-25 @ 12:43:55
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0