Nervig



Nu blir jag nervös. Smärtorna i magen vill inte ge med sig. Under hela dagen igår kände jag mig riktigt öm i mellangärdet liksom, och till och från fick jag nästan ett till anfall. Ett sådant "nästan-anfall" fick jag innan vi skulle gå och lägga oss (klockan 00) och det har inte gett med sig ännu. Jag har tagit alvedon nu och får se hur det går. Igårkväll gick det över en par timmar efter att jag tagit alvedon. Men kom ju som sagt tillbaka rätt fort.

Jag ska ringa till sjukhuset direkt istället för VC. Bara det blir ordentlig morgon först. Får hoppas att jag får sova lite bara. Är ju sjukligt trött, men då det gör ondare då jag ligger ner så är det svårt att sova.
Osså blir jag ju nervös också, det är ju en sak att ha dessa anfall i tid och otid, men dem brukar ju iaf. gå över. Nu har jag haft riktigt ont (ja, inte lika ont som vid ett anfall såklart, men ändå jobbigt) i 4timmar, och varit öm och mått halvdåligt i över ett dygn. SÅ ska det inte vara..

nu ska jag gå upp och se om skrutten har somnat om.

ps.
nu har jag lyckats komma åt nå knappar igen, så det blev kursivt. Går inte att ändra. Sorry

Kommentarer
Postat av: Anita

Mhm....tror visst jag haft rätt i att det är galla, passa på att få den bortopererad medans du är barnledig, inget större ingrepp och du är pigg på en vecka (säger jag som fortfarande har den kvar)

Det kan ställa till ett rent helvete och jag håller med dig om att man hellre föder barn.Mitt värsta höll i sig 4 dygt, kan säga att jag var rätt mör efter den pärsen, på 4 dygnet var jag till doktorn och fick medecin plus remiss till stan för operation, har tackat nej 3 gånger....men gör inte det du!Bättre att få må bra!



Kram!!

2008-06-27 @ 10:23:04
Postat av: Cissi

Uscha då =/

2008-06-27 @ 10:55:31
URL: http://nudlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0