Min lilla goklimp

                                                               Devin 1dygn


Devin växer och gror! Vi var just på BVC och han hade gått upp 405gr sen förra veckan. Jag frågade vad normen låg på, och tydligen var det runt 150-250gr i veckan.
   Anledningen till att mitt lilla troll går upp så här mycket just nu är förmodligen för att han är mitt i "ammningspiken" eller vad hon kallade det. Barn som ammas går ofta upp mycket i vikt på kort tid, men sen jämnas det ut. Nu väger han iallafall 4740gr, huvudomfånget ligger på 38cm (var 35cm då han föddes)

Jag har egentligen fullt upp ch absolut inte tid att sitta här. Men jag skulle bara kolla en snabb sak på datorn (jo vi vet ju hur det brukar sluta)
   Vi ska ju nämligen på min svägerskas student idag, så jag måste duscha o grejja så vi hinner dit i tid. Efteråt blir det smörgåstårta.. Mmm! Kan knappt bärga mig ;)

Imorgon ska vi till familjerätten så Martin blir "erkänd" som pappa. 
  
Aja.. jag MÅSTE kolla upp det jag skulle nu. En liten hemlis faktiskt ; )

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0