hjälp mig snälla



Snälla någon.. SKJUT MIG!
Fy ända inni helvete vad jag inte mår bra. Inte alls roligt att bli förkyld, jag vet att jag klagar mycket. Men jag hanterar inte sjukdomar särskillt bra!

Min hals gör bara mer och mer ont för varje timme som går. Näsan är helt knäpp, det rinner snor hela tiden, men då jag försöker snyta mig tar de stopp, får ut lite bara, men sen 3sek senare rinner det lika mycket igen. SKITFÖRKYLNING!!!!

Hoppas att jag mår lite bättre imorgon då vi ska fira det faktum att svägerskan tagit studenten. Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag misstänker att natten inte kommer att bli särskillt rolig! Orkar ju knappt med mig sälv, och nu måste jag ju orka med att mata min son.. Uuuh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0