Hemska huvudvärk!



Fy en ån vidrig huvudvärk jag har fått. Det r denna förbaskade förkylning som vägrar ge med sig. Bihålorna känns inte alls bra. Har snytit mig hela natten/morgonen.

Devin sov rätt bra inatt faktiskt, sov från 24-tiden till 5-6 då åt han och sov sen vidare till 8.45, då klev vi upp. Men ack vad jag känner att jag behöver mer vila. Tror jag ska passa på nu när han vilar igen.
   Han fick bada efter att han åt, och det gör honom rätt trött, så FÖRHOPPNINGSVIS sover han ett tag.

Martin är ute och åker fyrhjuling, har inte sett till honom på hela dagen!

Sen måste jag dekorera tårtan jag gjorde igår, lurar på om jag ska göra en marängkräm att dekorera med. Det är nämlien grädde i båda fyllningarna så det känns lite väl gräddigt att täcka den med det också. Men så är ju jag inget stort fan av grädde heller.

Nä, nu orkar mitt huvud inte titta på skärmen längre. Ska som sagt försöka vila. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0