Drit



Jag mår som en påse skit.. Det gör även Martin.
Vi har nog åkt på en sommarförkylning, rackarns. Devin låter snorig och rosslig. Jag hoppas verkligen att han klarar sig utan allt för många förkylningssymptom, stackarn, exakt en månad gammal (idag) och får sin första förkylning, inte lätt å va bebis!

Min hals och näsa år mig på nerverna, jag har redan snytit sönder näsan och jag har inte ens varit dålig i en hel dag, vart ska detta sluta?
  Nu ska jag iallafall gaska upp mig och ta en alvedon eller två, sedan ska jag hämta Oscar från dagis. (Olämplig med tanke på min fökylning jag vet, men jag får låta bli att vara uppi honom för mycket. Förhoppningsvis blir det ju inte så länge)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0