Devin


Förresten, samma dag som Devin blev 6 veckor var vi till BVC. Där konstaterades att han växt 6cm, han är alltså nu 56cm lång och han väger 5090gr. Storpojken vår =)

I söndags (tror jag att det var) fick han äta ur flaska för första gången (med bröstmjölk i förstås) och det gick verkligen kanonbra. Han tog flaskan på en gång utan något gnäll, bra att veta påfall Martin av någon anledning skulle behöva ge honom mat. Igårkväll skulle jag verkligen ha varit i behov av lite bröstmjölk i frysen så Martin kunde ge honom mat. Jag åkte nämligen på jordens gallstensanfall. ALLA tidigare anfall jag haft (som verkligen varit fruktansvärda) var bara "förskalv" till detta monster. I flera timmar låg jag och kved i soffan, trodde jag skulle spy flera ggr. Hela jag skakade och frös, yr som bara den. Men värst var smärtan, har aldrig tidigare haft så fruktansvärt ont. Jag föder mycket hellre barn, flera barn satidigt tillochmed, bara jag slipper ett sånt där anfall igen. Imorgon skall jag ringa VC direkt på morgonen och be att få komma in, så jag kan få en remiss till sjukhuset för undersökning (Vet ju inte helt säkert att det är gallan, nog för att allt pekar på det) Men mest av allt måste jag få någonting mot smärtan, jag trodde på fullaste allvar att jag inte skulle klara mig igår. Flera ggr tänkte jag be Martin köra in mig på akuten. Fy FAN!! Sen då Devin blev hungrig fick jag lägga mig på ett sådant vis så att Martin kunde lägga honom till mitt bröst, jag orkade inte ens ta i honom, än mindre lyfta honom. BLÄ!  Han börjar äta och får väl ur en par sug, sen finns där ingen mjölk.. Bytte bröst men samma visa där. Förmodligen slog det stopp iomed att jag hade så fruktansvärt ont, men som TUR var blev han nöjd efter att ha legat och tomsugit ett tag. Han var väl så trött den stackaren. Nästa gång han vaknade inatt så hade jag mjölk som tur var!




Idag på väg till Robban och Linda



Såhär ligger han just NU! bredvid mig i soffan och myser =)


Såhär satt Rambo och Martin alldeles nyss och "myste".. Haha.. 50kg hund i knät =)

Kommentarer
Postat av: Mallan

Haha lillbäbisen å storbäbisen ! ;) Kan tänka mig att Rambo bli avis när Devin får va hos er hela tiden ;p



Det lät jobbigt me gallan :/ Usch å fy ! Bra å få komma till VC å kolla upp det iaf !

2008-06-26 @ 22:38:14
Postat av: Cissi

50-kilo-hund i knät.. Ungefär som att ha mig sittandes i knät. fasst det skulel inte se ut sådär. HA HA "lilla" vovven då ;)

2008-06-27 @ 10:58:51
URL: http://nudlans.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken liten knähund ni har. haha... Han är så vacker vovven! :-D

2008-06-27 @ 12:27:02
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0