38.0


Jag har feber.. BLÄ

Oj.. vad hände nu? Undra om texten kommer att bli stor sen också, skummt. Jag vet inte ens vad jag har gjort.
   Jaja, jag fortsätter mitt inlägg

Natten har varit allt annat än behaglig. Tog flera timmar innan jag somnade, det kröp och gjorde ont i hela kroppen och jag frös som en tokig. Martin fick natta Devin som hade väldigt svårt att somna, då han har det brukar jag sitta bredvid hans spjälsäng och smeka honom över pannan. Det brukar funka, men igår tog det väldans lång tid. Men han är ju faktiskt dålig han också stackarn, det rosslar riktigt hemskt när han andas, har gett honom näsdroppar men de tycks inte hjälpa, har även rensat ur näsan med tops (fick ur hur mycket som helst.. stora gula bamsingar)

Hur som haver, han somnade tillslut iaf.Och det gjorde även jag. Nästa gång jag vaknade (04.15) och Devin skulle ha mat svettades jag som en eskimå i öknen istället. Martin var snäll och bytte blöja på honom och gav honom till mig sen. SKÖNT att slippa göra det själv. Så härligt att få hjälp då man knappt orkar med sig själv.

Efter det har jag vaknat till och från hela morgonen, svettats floder och druckit saft. Kollade tempen vid 5-tiden, låg då på 38.0
  Sen åt inte Devin förrän klockan började närma sig 9. Har aldrig hänt förut att dett gått så lång tid mellan målen, men han mår ju som sagt inte heller nå bra, och det kanske påverkar hans matlust!

Nu ska jag koppla i skrivaren och skriva ut 2 blanketter som vi måste fylla i, sen ska jag krascha i soffan (Om skruttungen tillåter såklart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0