Ursäkta avbrottet!



Har varit i stugan i helgen!

Nu har Devin spenderat sin första helg i stugan! Det gick jättebra, förutom att han vaknade mer eller mindre varannan timme under nätterna. Men jag skulle tro att det var lite ovant för honom att vara där och att det var därför som han sov oroligt. Nu har han sovit sen 21.30 och jag räknar med att han böe vakna vid 02-03.30. Nästa mål brukar vara vid 06. Men ibland slår han till och sover längre än så, en morgon vaknade jag och Martin av oss själva vid 7.40. Jisses vad förvånad man blev då, men det var inte det värsta. Det var att han ville inte ha någon mat förrän klockan blev 9. Han vaknade vid 8, men åt som sagt inte förrän 9. DET har aldrig hänt tidigare! Men jag hoppas på flera sådana mornar.

  Särskillt nu med tanke på att imorgonbitti åker Martin till skogs och kommer hem först natten till fredag. Så kommer det att hålla på nu i närmare 2 månader. Känns lagomt roligt, INTE!!! Har ju vant mig nu att ha honom hemma, under hela hans semester har han tagit alla nattliga blöjbyten. Allt jag har behövt gjort är att sätta mig upp i sängen och dra fram tissen. (Hade legat och ammat om Devin tyckte om det, men han är inte så förtjust i det) å man har blivit lite bortskämd. Men det är det slut med nu, fr.o.m. inatt är det min tur att kliva upp!

   Och just därför skall jag gå och lägga mig nu så man hinner få sig nån timmes sömn innan första matningen!

Jag lägger upp lite bilder imorgon tror jag. I lördags var jag och Devin hemma hos min gammelmormor och knäppte kort. Vi är nämligen 5 generationer nu. Så inom kort kommer ni att kunna se oss i tidningen förmodligen =)

Kommentarer
Postat av: Anita

Tjabbado!Du som ringde från dolt?Hann inte svara isf, var i tvättstugan.Har du möjlighet att hämta hyllan senast torsdag??Får ju hem den nya då nämligen.Bara att höra av sig, är hemma eller i knutarna.



//Anita

2008-07-21 @ 16:29:29
Postat av: Anita

Okidoki!!

2008-07-21 @ 22:12:20
Postat av: Anita

Vägbeskrivningen är så lätt så Handelsbanken i fränsta :-) Längst upp sedan :-)

2008-07-23 @ 15:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0