Tänk på detta mina vänner:


Man skola icke fisa om man intagit laxerande medel.

-Ordspråk av Ellenor.




Vårt mobila bredband har kommit. Men jag har inte hämtat ut det ännu. Får se om de är villiga att lämna ut det till mig, det är ju adresserat till Martin, men det har gått förut, så kanske det går nu å!

Annars funderar jag på att åka till Birsta, skall köpa våtservetter (5 för 95:-, Natusan alltså) och en lampa till Devins rum. Jag och Martin fastnade nämligen för en supergullig lampa på K-Rauta, men den kostade 599kr. Vi ville även ha vägglampan i samma serie, men den kostade också 599kr. Det tyckte vi var lite väl mycket, men tänkte att vi kunde ju spara ihop i nån månad och sedan köpa den/dem. Men igår såg jag att lampan vi ville ha är på rea nu för 299kr. Så jag ska nog köpa den =)

Behöver också handla lite mat. Skall köpa en massa grönsaker och andra nyttiga saker. Nu jäklar är det färdigt med frosseriet under vardagarna. lör-sön klommer vi fortfarande att äta gott. Man kan inte ta bort allt lyx, det är min teori iaf. =)

Kommentarer
Postat av: Anita

Jappjamensan, vi är hemma, då ser jag till att Håkan är hemma med så kan karlarna bära ;-)

Jobbar natt så är bara hemma den tiden och pömsar lite, blir dåligt med sova nu när barnen har sommarlov och Håkan semester men så är jag trött å..

2008-07-23 @ 00:57:13
URL: http://krickelinan1971.blogg.se/
Postat av: Mia

Är det draken lampan kanske? Den är ju hur söt som helst. :-D

Konstiga lampor bara till som kostar 90kr/st att köpa sen om den går sönder. :-(

2008-07-23 @ 09:49:15
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Anita

har du möjlighet att få med dig någon mer bärhjälp?Nån kompis?Min sambo är inte hemma.

2008-07-23 @ 15:16:21
Postat av: Anita

Det går bra!!

2008-07-23 @ 16:16:13
Postat av: Anita

Gick det bra med hyllan när ni kom hem???

2008-07-23 @ 23:14:23
Postat av: Caroline

Tusen tack för dom vänliga orden! Det värmer.

Men hur mår du då? Du fick väl operera bort gallan akut? Stackare.... Daniel berättade.

Hälsa med dig! Och jag hoppas att ni alla mår bra.

Kram Carro

2008-07-24 @ 09:41:20
URL: http://carolinehulinde.blogg.se/
Postat av: Anita

Fan fan fan :-) Nu har vi monterat hyllan och då har banken mage att ringa och säga att vi får lån till huset!!!

2008-07-26 @ 22:52:00
Postat av: Anita

Mmmm...ja...tror det blir köp men vi måste vänta tre veckor och om ägarna till huset går med på det.Lars på banken har semester just nu.Men huset är litet så liiiite tveksam är jag men men, plats får vi men jag tycker det är ett rum för litet.Men som jag är har jag inte kunnat låta bli att fundera på tapeter, nya köksmöbler etc...etc....kommer att rensa på bra här för att få köpa lite nytt, man har ju bott hemifrån länge så man känner för lite förnyelse.

2008-07-27 @ 09:12:39
Postat av: Mia / grannen

Den filten köpte svärmor innan bäsen ens va född här. :-D En i camo också. Dom är så bra! (två små alltså)



Blixtar är ganska häftigt att se på. Men samtidigt kan dom vara lite läskiga när dom kommer för nära.

2008-07-28 @ 22:27:23
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0