Lite bättre idag!



Ja som rubriken lyder är det lite bättre idag.
Men det är långt ifrån bra, vilken jävla pärs alltså. Aldrig mer vill jag operera någonting, blev sannerligen avskräckt iomed denna operationen,

Igårkväll trodde jag att jag MINST var döende, jag fick feber, 38,3 (detta var med en MASSA alvedon och andra roliga piller i kroppen) mådde riktigt riktigt dåligt. Och inte hjälpte tabletterna något på magontet. Ringde sjukvårdsrådgivningen, för doktorn som skrev ut mig sa nämligen att om jag får feber eller frossa ska jag åka in akut. Men jag VILLE verkligen inte det, var så jävla rädd att dem skulle söva mig igen (efter ett långt samtal med Martin insåg jag dock att dem endast skulle ge mig antibiotika till en början iaf.) och hörde mig för vad jag skulle göra. Hon tyckte att jag skulle kolla tempen en gång i timmen, och om den steg skulle vi åka in. Eller om det uppstod en rodnad vid såren, då skulle vi också in. Som tur var steg aldrig febern, och såren på magen (5 st) ser under omständigheterna bra ut. Men jag är varm även idag, har legat på 37.8 hela dagen. Jag har den senaste veckan legat på höga 35 och låga 36, så 37.8 MED alvedon är fortfarande lite väl högt. Men så är det ju förbaskat varmt inne/ute också.

Men som sagt är det mycket bättre idag. Idag hjälper tabletterna och jag kan faktiskt sätta mig upp i soffan utan hjälp. Även att jag kan sitta upp, det kunde jag inte igår.

Jaja.. Nu ska jag lägga mig och vila lite innan Martin kommer hem (Han är på 2månaders läkarundersökningen på BVC med Devin)

Kommentarer
Postat av: Mia

2 månader! Jävlar som tiden går.



Hoppas du snart är pigg och kry igen!

2008-07-04 @ 21:29:11
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du slipper infektion!

2008-07-04 @ 22:42:59
URL: http://nudlans.blogg.se/
Postat av: Anita

ja, men en sak är possitiv iaf!Du har det GJORT!Jag VÄNTTAR...kram!!

2008-07-05 @ 16:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0