Calippo Refresh

 


En sådan ligger i frysen och väntar på mig. Jag e så rackarns sugen på den NU, men jag vill vänta tills Martin kommer hem. Annars kommer han äta sin då han kommer hem och då sitter jag där utan glass och avundsjuk förståss, så då väntar jag hellre. Har ju faktiskt en godispåse framför mig som jag kan nalla ur tills han kommer. Dock är jag inte så sugen på godis. Jag åkte till ICA efter maten enkomt för att köpa godis, fick ett sånt otroligt sötsug. Men efter att jag kom hem försvann suget.

Åh.. Nu tycker jag att jag hör Martin.. *hoppas*

Devin sitter bredvid mig i sin babysitter och sover. Han somnade först i min famn, så jhag la ner honom i resesängen vi har uppställd här nere, men icke sa nicke, därville han inte alls sova. Så jag fick sätta honom i sittern, och där somnade han omedelbart. Lustig kille =)

Kollar på allsång på skansen. Kan bara säga att det var bättre förr. Men i brist på högkvalitativ tv-tittning för tillfället får det bli allsång.

Idag har jag städat lite här hemma, mest blivit småplock bara. Men det gjorde faktiskt ganska stor skillnad.
(haha, Devin skrattar just nu i sömnen.)
Tvättat en massa har jag gjort. Men tyvärr ligger allting (utom en maskin som hann torka ute) för tillfället i Devins badbalja och väntar på att hängas. Blev ju lite väl blött ute för att hänga tvätt. Men nu har det klarnat. Dock är det så sent, så jag vet inte om jag vill hänga ut det. Kan ju komma mer regn under natten. Vad vet man? Tror jag hänger det som får plats inne, sen så väntar jag med resten till imorgonbitti.

Det var nog inte Martin jag hörde =(

Nej, nu ska jag se en film på Showtime. Är verkligen bara skit på tv nu. Längtar till Torsdag då det är Reaper. Det är tv det =)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hur ser det ut för er nästa vecka? Med ledighet coh sånt menar jag. Jag är ledig hela veckan men under helgen (fre-sön) kommer det att bo folk här som ska fixa och dona med golvet på nedervåningen. Tänkte på grilningen vi pratat om.. Ni måste ju få komma hit och glo menar jag =)

2008-07-16 @ 00:02:26
URL: http://nudlans.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej!Klart du får köpa expedithyllan, jag vill ha 400 kr för den.Om du vill ha den får du hämta den när du vill!



//Anita

2008-07-16 @ 10:21:55
Postat av: Kattis

Hej! Tack för titten igår... De va trevligt. Ni får komma snart igen. Jag är mest hemma.

2008-07-16 @ 13:13:49
Postat av: Anita

Hej!Den är inte isärplockad så ni måste ha släpvagn, den är ganska tung så bra kanske om ni har en kompis med och så är ju Håkan hemma, den blir ju otymplig att bära när man inte har den isärplockad.Hör bara av er ni när ni vill hämta den, för oss går när som helst.

2008-07-17 @ 22:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0