Äntligen


Äntligen börjar jag se ljus.. Den senaste veckan, eller egentligen två veckorna har jag gått i ett jäkla mörker. Har haft ont och mått dåligt. Men nu är det fruktade operationen gjord. Smärtorna dagarna efter var riktigt fruktansvärda, trots att dem flesta jag pratat med säger att det inte ska göra så ont (doktorer och andra som gjort operationen) så led jag helvetes alla kval ett tag. Mådde även riktigt illa och hade feber i flera dagar. Men det berodde nog som en kirurg sa på att det kanske blödde lite i min mage.

Idag skulle jag ha varit över på vårdcentralen och bett dem lägga om såret i naveln, men jag har inte orkat. Har varit så kopiöst trött så ni anar inte. Får bli imorgon.

Jag har iallafall gått ne 3kg efter operationen, det e ju positivt. Så allt som allt (sedan INNAN jag blev gravid och då jag vägde som mest) har jag nu gått ner 11kg. Lägger man då till graviditetskilona så blir det 15kg. Rätt bra va? Nu kommer jag i byxor igen som jag inte fått över asset på en par år, sånt är alltid roligt!

Ville bara visa vår underbara lilla pojk som äntligen har börjat skratta. Eller det gjorde han den 30 Juni (han var 6 veckor och 3dagar) Men jag har inte lagt upp nå bilder ännu. Men det är bara det att alla bilder jag har på hans leenden är på min mobil. Nu har jag dock tagit ett med riktiga kameran:


Kommentarer
Postat av: Mallan

Vikken liten söt glafis !! :D



Va bra att du börjar se ljus igen ;) Kan tänka mig att det ha varit jobbigt, så inte konsigt att du är trött nu efter allt !

2008-07-07 @ 17:27:51
Postat av: Mia

Vad han är söt!!!!



Jag hoppas verkligen att du mår bra snart.

Roligt med viktnedgång. Kanske inte bästa sättet att gå ner, men ändå. :-p

Jag kämpar fortfarande med mina sista. Men jag gick ju upp över 20kg under min grav. 17 försvann första veckan. 1kg kvar till innan grav. Sen är det bara resten då...

2008-07-07 @ 21:14:43
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jadu, där har vi ett riktigt stooort leende. MMS:et jag fick för någon cka sedan log han sådär lite busigt på. Här tar han verkligen i från tårna =D

 

Ni är välkomna så fort ni känner er redo. Här ser ut som det gör men det kommer det att gra ett bra tag framöver. Inget som hindrar er från att komma (från min sida alltså).

 

Jag är ledig i helgen och en bit in i nästa vecka (fre 11:e t.o.m ons 16:e). Och veckan därpå är jag ledig heeeela veckan. Då skulle vi ju kunna ta en grillkväll/eftermiddag kanske? ;D

2008-07-07 @ 22:10:36
URL: http://nudlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0