Äckelmätt

(Lite längre ner finns en bild på en nykläckt Devin. Han är liiite kletig, inte särskillt mycket. Men där är lite klet. Så om ni är superduperkänsliga så kan ni ju klicka vidare)

Fyy, varför ska man vräka i sig när det vankas nåt ätbart för?
Jag bakade en kladdkaka nu ikväll, både jag och Martin tog två bitar var, nu är jag så mätt så jag vill inte ens titta på den!

Idag har jag och pappa varit på sjukhuset och hälsat på min farbror. Det ser lite bättre ut idag än tidigare i veckan. Infektionen går neråt och han är piggare! *hoppas hoppas*
Jag träffade även en par kirurger där som jag träffade medans jag var inlagd. Trevligt!!

Sen då jag kom hem åt vi soppa, lika god idag. Mmm! Sen kom Mamma och Linnea hit en sväng. Då dem var här somnade Devin, och han sover fortfarande. Skulle tro att han kommer att hålla sina kära päron vakna inatt. Men det gör inget. Bara han mår gott så, tänk att en sån lten skrutt kan styra ett helt hushåll, haha!!

Imorgon hoppas jag att vi ska åka in till Birsta. Martin skall nämligen köpa en ny mobiltelefon. Vi pratade om det förut, men har inte bestämt något. Ska föra det på tal snart ;)

Fredag ska vi åka till stugan (Inte vår, utan min plastmormors) vid Höga Kusten. Vi åker på morgonen och åker hem på kvällen, bara en dagsvisit. Trevligt!

Lördag: Även Lördagen har planer, vi skall på middag hos Robban och Linda, kommer nog en massa folk. Ska bli riktigt trevligt. Har blivit rätt få sammankomster denna sommaren! Så nu längtar jag efter att träffa lite folk och komma ut lite =) Trevligt sällskap och god mat, finns inget bättre!

Om 4 dagar blir vår skrotunge 2månader. Vi hade besök av en liten pojk som är exakt 6månader äldre än Devin, och JISSES vad dem växer på bara ett halvår. Det gäller att verkligen ta vara på tiden som är nu!
Nu ska jag passa på att hänga tvätt medans det fortfarande är reklam på Celebrity Rehab.

  

 Väldigt nykläckt!

 Relativt nykläckt (Uppe på BB)

 Ingen aning riktigt när detta togs. Men han är nog runt en månad. Kanske lite mindre!

 I förrgår.

Hörs

Kommentarer
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

ååå vad söt han är den lilla killen.. SÅ fin så fin..

2008-07-10 @ 11:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0