Vad skaa det bli av detta?


Ja man kan sannerligen fråga sig!

Jag bakar muffins, bananmuffins! Ett recept jag aldrig provat förut, degen betedde sig väldigt konstigt och jag fyllde formarna liiite för mycket. Så alltså, vad skaa det bli av detta?
Vi får hoppas att dem åtminstone är ätbara.

Frisk luft
Den varan har jag inte fått något av idag, förutom då jag släppt ut/in hundarna +katten.
Jag skall ta mig en liten promenad snart, så fort muffinsarna är klara och jag har provsmakat en.. Eller två ;)
Synd bara att solen inte är stark nog att lysa igenom molntäcket.

Djurplågeri
Dagens dos av djurplågeri är avklarad. STACKARN!! Men det gick bättre för mig idag, än det gjorde igår (Då jag var själv alltså) Jag höll fast honom i nackskinnet och satte honom i mitt knä, satte in sprutan i munnen på honom och tröck av... Tre ggr fick jag upprepa det innan han fått i sig allt, men överlag gick det väldigt smidigt. Inte så mycket som en skråma på varken händer, armar eller lår. Men dem fick väl så det räckte igår kanske.

 Såhär nöjd var han igårkväll då vi skulle sova =)

 Här ser man lite blod i örat

PlaskeliPlask
Imorgon är det plaskdags igen, vattengympa med andra ord. Efter gympan ska jag ta en fika med en annan tjej i gruppen, sen klockan 15.00 är det nåt möte som jag tackat ja att gå på. Det skall tydligen ha med ryggen att göra, kan ju va bra att få lite undervisning i hur man "sköter" sin rygg nu, lagomt tills vi ska flytta =) Om det nu är det vi ska göra, lära oss hur man tar hand om ryggen alltså. Jag minns inte ens vad vi pratade om jag och sjukgymnasten. Allt jag minns är att jag tackade ja till att gå på nån form av möte, kommer vara massa andra gravida där.Vi får helt enkelt se vad det är imorgon =)

Muffinsarna
Blev KANONgoda, de kanske ser lite suspekta ut, några av dem. Men det är då sannerligen inget suspekt över smaken. Mmm, dessa skall jag baka fler ggr.

Här får ni bildbevis (Har fortfarande inge batteri i kameran, så det är från mobilen = kass kvalitée)

  

Nu ska jag titta på Cesar ett tag. Sen måste jag ta mig utanför dörrarna, luuuft!!

Kommentarer
Postat av: SUSANNE zetterberg sandström

såg jättegoda ut dom där muffinsarna,smaskigt,dom får du jättegärna bjuda på.

2008-02-17 @ 14:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0