Trägen vinner

Jajjemensan. Jag har ju försökt vända tillbaka dygnet och nu verkar det som att jag lyckats.

Jag är ledig idag men är ändå vaken. Vaknade 7.15, det var visserligen katten som väckte mig, men normalt brukar jag släppa ut honom coh sen gå och lägga mig igen, men nu kände jag att jag inte behövde gå och lägga mig var så pass pigg så jag klädde på mig och gick ner. Dessvärre kan jag inte börja packa ännu, Martin ligger nämligen fortfarande och sover, han jobbar ju eftermiddag som sagt, så han är inte hemma förrän 00.30 tiden, och man kan ju sällan somna DIREKT efter jobbet, så jag vet inte riktigt när han gick och la sig. Men han ska få sova ett atg till iallafall.
  Ja justja, han ska ju jobba långpass inatt, så inatt kommer han inte komma hem förrän vid 6-tiden, det är för att han måste va ledig imorgon, dem har ju spelning på Railway Saloon (http://www.rock-on.se/) Och eftersom Martin har eftermiddagsvecka så passade det sig inte riktigt att jobba imorgon, alltså jobbar han in det inatt =)
   Imorgonbitti då han kommer hem kommer jag att kliva upp, trevligt trevligt. Jag ska ju jobba imorgon 7-12 bara visserligen, men jobb e jobb =) Fick även en till tid på måndagkväll 16-21, många bäckar små som de säger.

Nej nu ska jag kika färdigt på The Nanny, men ha det så bra allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0