Torsdag.. Snart är det Lördag


Helgens Planer
Jodå, Lördagen närmar sig, om än väldigt sakta. Om jag inte skrivit tydligt nog vad det är vi skall hitta på på Lördag så är det väl på tiden jag klämmer ur mig det nu, har bara inte orkat skriva om precis ALLT =) Jag är ju lat också förstår ni.

Aja.. Vi ska åka in till stan nån gång mitt på dagen (Jag och Martin samåker ((Jag kör visseligen)) med grannarna ) där skall vi möta upp en hel drös andra människor, "karlarna" ska då gå och sätta sog nånstans och ta en öl medans vi "fruntimmer" går och kikar i affärer. Då klockan börjar närma sig 15.00 beger vi oss till Södra Berget, för då skall vi checka in. Efter det kanske vi går och får oss en massage, bastar lite eller så. Sen ska vi se på Wallmans Salonger samtidigt som vi äter middag. Det är väl dem ungefärliga planerna inför Lördagen. Skall vi väldigt trevligt att komma bort och hitta på nånting.

Gårdagen
Igår då jag lämnat av Cissi efter en Birstafärd for jag hem till mamma och hälsade på en liten snabbis. Provade ett par mammabyxor hon beställt, men dem satt inte så bra så hon fick skicka tillbaka dem. Men sen då jag kom hem till Stöde visade det sig att mammabyxorna (jeans) jag beställde från 4mom hade kommit, dem satt däremot superbra, men enda nackdelen att de var för stora, så jag skall skicka tillbaka dem idag eller imorgon och få ett par i en mindre storlek. Synd att de inte passade på en gång, för dem e riktigt snygga. Har även lite kläder från Ellos som jag måste skicka tillaka, bikinin tillexempel, den satt INTE bra. Jag får dras med mammas bikini ett litet tag till, tills jag hittat en som passar bättre.

Till middag blev det fiskpinnar, potatis, ärtor och remouladsås. Inte särskillt kulinariskt, men det är enkelt att göra och jag var trött. Till Martin stekte jag nån form av fiskfilé, minns inte vad den heter. Det har han ätit till lunch idag och skall ta med sig i matdosan. Tur man har en karl som ter det mesta =)

Nåt mer spännande hände just inte igår, jag somnade vid 00 tiden, skönt att somna "i tid".

Idag
Jani, jag klev upp klockan 09.15, gjorde Amerikanska pannkakor som jag sedan smaskade i mig =)
Sen städade jag lite i köket och nu sitter jag här, hehe! Händelserik dag, nej inte speciellt.

Jag skall snart gå och duscha dock, för som ni kanske minns att jag skrev igår så ska jag jobba idag. Börjar klockan 13.15, pisstider.. Men men! Martin börjar visserligen klockan 13 han med.. Men slutar 24.00 så jag ska nog inte klaga.
Måste nog köra en maskin tvätt innan jag sticker iväg på jobbet, måste tvätta lite kläder inför helgen.

Imorgon blir det nog lugnt, om jag tar mig upp i rimlig tid på morgonen kanske jag rent utav ger mig ut på en promenad, måste även borsta Rocky som ser rent utsagt förjäklig ut i pälsen, han lossar ju hår nu och är alldeles tussig och dan.. Plus att han lider av fetma också, haha ja jisses, som han ser ut.

Nej nu måste jag gå och tömma tarmen
Adjöss

Kommentarer
Postat av: Mallan

Jasså, ja men det kan ju va mycke möjligt :O Dom gjorde inte direkt goda pizzor :p Ha ju hört att folk hellre far ner till Nedansjö åxå !

2008-02-07 @ 17:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0