Tjo va de va livat i holken i Lördags



Hej å Hå!!

Blev ingen uppdatering igår, hade helt enkelt fullt upp.

Efter vi hade ätit en UTSÖKT middag bestående av Lövbiffsrulader m. klyftpotatis och sallad (+sås såklart) så for vi iväg och hälsade på Martins gudsöner och deras föräldrar, fick oss lite fika och sällskap. Sen for vi hem och såg en film som jag hyrde; I now pronounce you Chuck and Larry. Väldigt lättsam och bra film, men så tycker ju jag om det mesta med Adam Sandler också.

Bilder från Middagen: (Lövbiffsruladerna är fyllda med vitlöksost, creme fraiche och hackad paprika)

 Såhär såg det ut innan jag satte tänderna i det.. Det ser ut att vara mer än det egentligen är, men salladen tar ju plats den också ;)

 Ujujuj.. Tro om jag var mätt efteråt =)


Jahapp.. Imorse då jag vaknar for jag och Kattis in till stora staden Sundsvall, jag bytte en kläning, köte ansiktsrengöring, strumpbyxor samt två par skor.. SUPERSNYGGA enligt min mening. Dem hade kostat 599:-  men jag betalade 179,50:- /par. Vilket kap =) Jag köpte likadana fast ett par i svart och ett par i vitt. Kanske lägger upp bilder sen.. Eller jag får se om jag orkar i detta inlägg. Har just nu hamnat i patkoma så jag vet inte om jag tar mig ur fåtöljen =(

Då jag kom tillbaka till Stöde åkte jag in till Martins föräldrar, Martin var nämligen där. Vi satt och surrade ett tag sedanfor vi hem och jag började med maten, under tiden jag stog och lagade mat kom Kattis, som ville ha hjälp att fixa sitt hår samt bli sminkad. Så jag lockade hennes hår och sminkade henne, blev kanonsnyggt, skulle ha knäppt lite före och efter bilder.

Då hon åkt så åt vi mat, idag blev det kycklinggratäng med ris och sallad. Ni kan aldrig ana vad mättande det var.. fy rackarns.. Vi är helt slut nu både Martin och jag =( Men som tur är har jag redan plockat undan i köket och startat en diskmaskin, så man slipper ha det gnagande i bakhuvudet.

Har en massa chips och godis kvar från igår, men det vettetusan om vi får i oss något ikväll. Blää, varför skall man äta tills man nästan spricker för?!! Så onödigt.



Här kommer fynden från idag. Glömde klänningen men det kanske kommer en bild på den senare då jag har den på mig. Planerar att ha den nästa helg nämligen.

 Vit sko

  Svart sko

 Mörkgråa strumpbyxor. Väldigt tjocka.. Lite svårt att se.

 Nivea Young

Ja, det var vad jag handlade idag!!

Nu skall jag konversera med grannen som just kom på besök.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Men du sluta lägg upp såna där bilder !! Ja blir ju tokhungrig ;)

Väääldigt snygga skor du fick tag på !! *vill åxå ha*

2008-02-02 @ 22:47:16
Postat av: Cissi

Tjocka strumpbyxor vill jag oxå ha. Typ 2centimeter tjocka så man får lite mer BEN. Jag köpte tet par lite tjockare från H&Mmen dom blev ju hur tunna som helst PÅ =/

2008-02-02 @ 23:17:17
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Mia

Skorna ser väldans små ut. Jag trodde först det var till bäsen. *skratt^*
Men sen när jag förstorade så såg jag ju att dom inte var såååå små, men väldigt små. hihi...
Fina var dom!
Jag behöver också några nya skor.
Strumpbyxor är aldrig fel!

2008-02-03 @ 10:31:37
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0