Snabbis

Detta blir en snabbuppdatering.
Jag ska förmodligen nämligen till Birsta med kusinen min (Cissi) Hon skall ringa om ett tag, så får vi se hur det blir. Hon påstår dock att hon har skabb och inte vill bli sedd bland folk, själv tror jag att hon överdriver ;)

Nu ringde Björn och sa att jag skulle klä mig som en hösäck sen skulle vi träffas nånstans i stan (Han och Cissi är alltså redan där)

Imorgon ska jag jobba igen, kortvården denna gången, 13.15-20.30.. dumma tider tycker jag, men men.. det genererar pengar så vad ska man säga.

Vår julgran börjar förövrigt se förjäklig ut, dags att ta ut den, eller vem vet. den kanske får vara kvar tills vi flyttar =)

Nu måste jag verkligen gå och göra mig iordning.

Adjöss

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken rolig dag du hade igår då. Fy vad det är hemskt att vara utelåst! Helst om man känner tryck därbak.

Jag vill också till Birsta och slösa pengar. Men men...
Förresten, har ni tänkt på nån bilstol till junior? När vi har skaffat en ny till Leo ska vi sälja vår Akta Graco Auto Baby II. Tål kanske att tänkas på?

2008-02-06 @ 13:09:01
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Nikita

Vart jobbar du ?

2008-02-06 @ 17:52:01
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0