Skjut inte upp till morgondagen, det du kan göra idag

                             image347


Jag är expert på just det, att skjuta upp saker. Men idag sköt jag inte på något, åtminstone inge viktigt ;)

Jag har både gått en liten promenad, tagit in posten (Jojjomensan, det är faktiskt inte var dag jag gör det, är lite av Martins jobb faktiskt, haha) diskat en hel massa, plockat och donat i köket (Som fortfarande ser helt förjäkligt ut, men det kommer inte bli nå bättre innan vi flyttat, bara att acceptera alla prylar och kartonger överallt) Sen till sist så packade jag en kartong full i vardagsporslin. Nu har vi bara 2 tallrikar, 2 glas, 2 djuptallrikar m.m. =) Det som återstår i köksskåpen är lite "fin"glas, ölglas, snapsglas och sånt. 
   Sen har vi förstår 2 andra skåp som är fulla i bråte, men jag misstänker att det mesta i det ena skåpet iaf. kan kastas. I det andra skåpet har Martin en massa papper och jag har ställt dit krukor. Så det borde gå rätt fort att plocka ur.

Imorgon väntar skrubben uppe, tror jag iaf. Vi bestämde idag innan jag visste att jag skulle jobba imorgon, att vi skulle ta itu med skrubben innan Martin for till jobbet imorrn, men nu då jag ska jobba vet jag inte om han gör det på egen hand eller inte. Är ju faktiskt ganska mycket att ta reda på där inne. Men OM han städar där inne betyder det att mina två stora resväskor kommer fram, då kan jag fylla dem med kläder på Torsdag, eller KANSKE efter jobbet imorgon om jag orkar. Men jag tror faktiskt inte att jag kommer orka, blir så rackarns slut av att jobba.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken dag flyttar ni in?

Förresten, jag har ett par mammajeans i förrådet om du vill prova? P.o.p.

2008-02-19 @ 21:46:49
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0