Serienörd? Ja förmodligen, låt oss se..

Om du tittar på/har följt över 50 serier är du en serienörd.

Gilmore Girls
Grey's Anatomy 
Prison Break
Desperate Housewives
OC 
One Tree Hill
Off centre 
Vänner
Förhäxad
24
Simpsons 
Scrubs 
CSI
CSI Miami
CSI New York
Jordan Rättsläkaren
Joey
Bones
Dawson's Creek
Heroes
Hercules
House
Brothers and Sisters
Sex and the City
Navy CIS
Lost 
My name is Earl
Ugly Betty
Smallville
Southpark
Stargate Atlantis
The 4400
Two and a half men
Spin City
Cold Case
Criminal Minds
Baywatch
Lilla huset på prärien
Dallas 
Shark
Tredje klotet från solen
Law and order
Våra bästa år
Våra värsta år
Ett geni i familjen
Alla älskar Raymond
Ghost Whisperer
8 simple rules
Svensson Svensson
Lizzie McGuire 
Sunset Beach
Magnum
VIP 
Stacked
Myggan
Vita huset
Advokaterna
Ally McBeal
Las Vegas
Xena
Entourage
Cityakuten
Will & Grace
Sjunde Himlen
Dharma & Greg
Fresh Prince in Bel Air
Skilda Världar 
Nanny
Nikki 
Tre Kronor
L-word
Vita lögner
Andra Avenyn
Rederiet
Hem till gården
How I met your mother
That 70's show
Alias
Seinfeld
Glamour
Huset Fullt
Hjälp
Mitt liv som död
The Shield
Close to home
That's so Raven 
Buffy the vampire slayer
Eve
Clueless
Tredje Skiftet
Friday Night Lights
Kära Susan
War at Home
Sabrina - tonårshäxan
Fashion House
Fraiser

Tror jag fick det till 57 serier jag har följt/följer....
Som jag misstänkte, jag är en serienörd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0